Thursday, February 16, 2012

Umur tidak membezakan kita .

Hai , selamat pagi pada siapa yang baru bangun dan selamat malam pada yang tengah tidur tapi sedang beronline dalam mimpi *adekah?* 

umur tidak mengambarkan sifat sesorang . maksud nya , tak semestinya orang tu berumur 17 tahun ke bawah tidak matang ,cetek pengalaman dan tidak semesti nya umur yang lebih tua itu banyak pengalaman dan matang . semua nya bergantung pada diri dan cara hidup masing masing . macam aku, kat kelas semua umur ade , yang paling tua 23 tahun dan paling muda 18 tahun , tapi semua nya mcm sebaya . tapi ade yang muda perangai mcm tua , i mean matang laa. ade yang dah puluh puluh perangai macam budak budak #annoying betul -.-" . aku average . time serious jadi matang macam bapak aku , time main main , mulaa laa gile aku , kalah adik aku . HAHA . *abaikan* bak kate Steve Jobs .

"Don't throw your childish away !"

Steve Job pun kate macam tu ,  sebenarnye otak kanak kanak lebih kreatif , so janganlah buang sifat kanak kanak ribena kita tuu , berguna weyh . kot kot tetibe korang boleh jadi pencipta MANGGIS *pengganti APPLE * HAHA . mane  tau kan . Kita perlu kan angan angan untuk mencapai cita cita . 

aku dah lari topik asal ni . sebenarnyee nak wish mamat nii 


Happy birthday awokkk ! dah tua dah Roy . semoga panjang umur dan di murahkan rezeki InsyAllah ;) sorry suara kurang sedap nak menyanyi .HAHA , Hadiah tahun ni adalah kehadiran ku dalam hidup mu . cewahhh *curi ayat Afiqah* and Happy 2 years and 2 month Anniversary <3 .

You will always be my favourite guy ! I love you , .

No comments:

Post a Comment