Friday, December 16, 2011

Bertahan sampai 2 Tahun ;)

Sebelum ape ape nak cakap , ALHAMDULILAH dulu . why ? kejap lagi aku cerita . dah kebosanan kot aku ni , or maybe terlebih rajin sebab setiap hari nak update belog . tetibe teringat zaman baru baru ade belog , setiap hari nak update belog . sangat obses seyhh dengan belog . HAHA . abaikan cerita kanak kanak ribena tu . 

Ape laa yang bertahan sampai 2 tahun tu kan ? jeng jengg . suspen pulek . 




ini lahh dia yang aku maksud kan tuuuu . aku dan Roy telah selamat menjalani hidup sebagai pasangan bercintan cintun . kenal dah hampir 12 tahun , tapi secara officialy baru 2 tahun laa. lame jugak laa si Roy ni nak ngorat aku . tapi Alhamdulilah jugak , sebab parents aku suka and merestui hubungan kitorang . caya laa Roy sebab berjaya mengambil hati Komandan . HAAHA . and aku berharap family dia pun macam tu .

Walaupun dua tahun tu macam singkat mase nye , tapi bagi aku,macam 20tahun #over . macam macam dah kitorang lalui dah harungi . Alhamdulilah we are still standing strong . semua pasangan yang bercintan cintun sure mengharap kan pengakhiran hubungan dengan pernikahan , same jugak dengan kitorang .kita yang merancang ,Allah yang menentukan . doa kan yee ;) biase laa kan , gaduh , bertengkar , berselisih faham , jelous , sakit hati dan macam macam lagi la. adat bercinta orang kate . bak kate pepatah , "mase kan lidah lagi tergigit ,inikan pula suami isteri" Tapi ,kitorang belum suami isteri lagi, hee . kire boleh pakai laa kan ? layannn .


Ya Allah , jika benar dia jodoh ku yang telah kau tetapkan untuk diriku , maka kau pelihara lah dia dari malapetaka , bahaya , perbuatan keji dan maksiat.
Engkau berilah dia kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat beserta Kau turunkan lah rezeki yang halal kepada nya .
Amin .


p/s: kitorang selalu berlumba and bergaduh sape wish anniversary dulu . macam hape je kan  -.-"

No comments:

Post a Comment