Sunday, August 7, 2011

From Dungun with LOVE .

Friday 5 August sampai 6 August is the best day ever *setakat nii laa* . mereka, Nur Afiqah Razak, Faeez dan Hafiz turun Pilah  dari Dungun. 6 jam weyh perjalanan. aku rase macam mimipi je budak budak nii lepak Pilah. ! we spent most of the day together :) 


 tunggu bus 


 dalam bus 
* terpancar sinar kebahgiaan*


mengila di jusco. 
 di sebab kan kami booking terkurang kerusi dan meja. kami terpakse lambat kan makan beradab kami kepade pukul 8.30 malam. makan laa roti sebagai alas perott yee kawan kawan .







ini lah gaye orang yang makan dengan penuh beradab  
-________-"




lepas makan "beradab" pergi kempis kan perut ,berboling !


then bermovie bersame miss Harmielia . lecturer math kami :)
Captain America . best best . *sambil membuat gaya HYDRA* 

after berbuke, berboling , bermovie. kami lepaking di mamak sampai laa subuh. bersahur di sana. pukul 6 pagi berangkat pulang ke Pilah. spent lagi mase tidur berjam jam dengan anak razak nii. rindu sangat kat dia nii. pukul 10.15 malam tunggu bus mereka pulang ke Dungun . sebab UITM Dungun tak cuti hari ahad. tak best nyeee. 


seriously. rase macam tak nak je dorang balik. tak sangke aku boleh menangis macam tu sekali ! maluuuu . even pun sekejap . tapi bermakne sangat jumpe korang ! thanks for coming. tunggu kedatangan kami ke Dungun pulak yeee :)




No comments:

Post a Comment