Friday, July 8, 2011

BERSIH

salam,ha'ah. memang aku dah tak de kerje agak nye kan,sehari sampai 3 entry aku post .HAHA . maap ye . biase laa,aku nii ade masalah susah nak tidur malam, (isomia) aku tak tau laa sejak bile kene penyakit nii.tak merbahaye kan? +__+" 

okey nak share something,sekarang ni kan heboh yang pasal perhimpuan BERSIH tuu kan,. tapi aku tak take port sangat laa kan. then,tadi tengah rajin rajin aku buka laa mail yahoo aku,dapat laa email nii :


ni hah ! pasal yang student UITM dan segale mahasiswa dan mahasiswi  IPTA dan IPTS dilarang melibatkan diri dalam berhimpunan nii.
so kepade sesiape yang nak tahu lebih lanjut,boleh laa korang buka email korang terutame nye pelajar UITM. buka email tau ! sure ade punye laa. :)



p/s : korang mude lagi,belajar pandai pandai dulu,then berpolitik laa ye :)

thanks reader and sweet stalker ;)

1 comment:

  1. alalala pinjaman ptptn ditarik balik
    je pun..tak pyh lah kita susah2
    byk kat dy balik..haha

    ReplyDelete