Thursday, June 9, 2011

Student Portal


tengah pagi pagi bute nii laa baru aku nak bangun kan.tehegeh hegeh nak mandi.amalan yang baik ye adik adik.puas laa roomate aku ni kejot aku,tapi seincin pun tak gerak.maap yee.saye kan beruang kutub yang cute cute tuu.dah segar bugar baru laa rase riang hati nak online kan.*padehal tutorial calculus dah menimbun tuu* .=.="

sebagai seorang pelajar UITM yang berkaliber lagi bertauliah. *ceh ceh*
aku nii sering jugak laa bukak student portal,masuk i-learn, mencari nota nota ,past year , *sebab aku malas nak menyalin nota mase lecture* dan sebagai nye laa.tapi pagi nii.ade sesuatu yang amat memeranjat kan segale organ dalam badan aku ni ! *maap terover reacted*
ni ni tgok bawah nii.


korang nampak tak ape yang organ organ aku nampak nii? sure tak nampak dan tak paham kan . tuu laa rabun tak nak ngaku. 

meh meh aku kasik besar,.



 hah ! nampak dah? tapi tak paham laa tuh. loading laa anda nii.wahh PHD bai! hebat kan anak jamal nii? mude mude lagi dah nak jadi doktor. ALHAMDULILAH   .bangge mak abah .mak abah,nii semua atas berkat doa mak dan abah serta,usehe lala.terima kasih atas segale dorongan dan bimbingan dari mak abah sejak lala kecil lagii. ni semue untuk mak dengan abah. sayang mak abah erat erat !







ehhhhhhhhhhhhh   !!!!!!!!!!! +___________+' kejap kejap . mane ade PHD kat UITM Pilah nii. macam mane aku boleh jadi Doktor Falsafah nii. degree pon tak de lagi. konpius !







stop all this drama ! tolong laa jangan percaye. ape laa mengarut nau nii? kenape buat aku gile tengah pagi pagi bute nii student portal oii.
padehal aku baru Diploma kot. Food tech laa. AS990 nii pon aku tak tau ape mende,haisssshhh. -______________-" . aku salah register course ke? haiyaaa.

p/s : kepade pelajar UITM seluruh negare.rajin rajin laa bukak student portal ye,untuk mengetahui tentang isu isu semase di UITM. sekian.

No comments:

Post a Comment