Wednesday, May 25, 2011

Happy Birthday To Me (II)


wahh,lame kan aku nak menyambung balik pasal birthday aku yang gilang gemilang nii.hee.


bangun awal,lepas hafiz buat breakfast,kami bergerak pergii..



kami pergi PLANETERIUM MELAKA. kat MITC.


gile. gonna miss you guys .


lunch di Subaidah Mitc.


then main boling.di MIBC.mail tibe-tibe muncul dan buat surprise untuk Afiqah.aww.sweet. hee


hafiz dan faeez versi budak nak mintak penampar !


ape ni ,ape nii? kenape tibe tibe potong tembikai kat tepi pantai nii?HAHA.ni kat belakang rumah aku laa.kami dah sampai rumah,di sebab kan ni party yang simple jee.so kakitangan tak cukup.kami gune kan laa kaki tangan lelaki lelaki ini.



wah wah.kakitangan boleh pulak berdating yee?


afiqah bersame my little monster.hee
adek aku jadi tour guide bawak budak budak ni pergi tepi pantai belakang rumah nii.bgus adek akk.sayang lebeh laa !

wawa datang kejap jee dengan mad fuad karim.



yeeaahh ! dah malam,mak dan abah,alaa abah,tak mo laa buat muke serius.
takot orang nak tengok blog lala ni
-_________________-"


dari kiri,fify,noya,me,dayah,tika,nolly, afiqah tersorok laa.
atas kepale aku, dari kiri hafiz faeez dan MUSLIM 



tengok little monster kat rumah nii,belom sempat aku nak amek gmba cake,dia dah mkn dulu.cett.
memang akak sayang kau sgt2 budak.


sampai tertidur encik hafiz kite membakar ayam,jangan hangus yee bang nanti pak cik jamal marah. hee.


fify dan noya
 dayah dan tika je sparkle yang dapat datang zubed dah balik dulu.so sad.


fify dan noya, almost 12 years of friendship,you guys always there when i need someone to talk to.


ni laa artis jemputan aku ! cik fify aminordin.



sempat lagi bercinte tuu.haish.




next morning 27 mac 2011.i'm already 19 ! oyeaahh..
tengok hafiz tuu,heboh sgt nak pakai topi perang bapak aku,hah hamek kau !
topi perang ni,sudah menjadi helmet besi bapak aku.


habis breakfast.abah hantar pergi Melaka ! sebelum tu pegi tengok abang abang botak terjun payung kat stadium hang jebat.
jeles sebenar nye.mereka pakai purple !


having fun journey with my abah  .


sampai melaka.berkaroke di ARENA .2 jam kot.smpai nak tekeluar nak tekak aku nii.

video

lagu duet nii jee aku tau.maaf kalau sumbang.


then snap beberape gmba kat arena nii.then shuh shuh kee Melaka Central.
balik pilahh laa oii.



beli ticket.then lunch di MCD.


thanks for the wonderfull birthday . memory ni akan sentiase aku ingat. bercuti sakan kite ek di Melaka.

No comments:

Post a Comment