Sunday, February 6, 2011

Makan Selagi Mampu.


Ak bangun je pagi jumaat hari tu,mak teros serbu bilik ak.
"la,sabtu kite pegi PD"

ak yg baru bangun ni,terpinga pinga..selang beberape minit baru ak rase seronok.oyeeaah.mandi laut!.
so,ak da ready dan suda tidak saba mau pegi PD ni.
tp akhir nya,bukan pegi PD mau mandi mande,tp mau makan makan,haish.termalu sendiri .
=.="

 Kami mkn di Medan Ikan Bakar Kg.Telok,Pasir Panjang.
Port Dickson ,Negeri Sembilan Darul Khusus.


eh eh mak,tak mo la tido sini.


hah,bangun pun.
*mate ak pulak seperti tertutup*



 sebenar nye,abah pun tak tau sebab ape ade makan makan ni,abah fikir uncle murshadi nk belanje makan dgn komando je,tp bile sampai kat situ,semue org yg ade kat situ semue yg pegi Lubnan dulu dgn abah,so kire reunion la ni.dan majlis kecil untuk kenaikan pangkat abah.Tahniah abah.Love u.


hah,nmpak tak sambal udang tu,nampak cam pedas kn,jgn tertipu.
tak pedas weyh..hee.percay e atau tidak,akk ak ni,dye yg habis kan kesemue undang dlm mangkok tu.terbaik la kak!



muke lepas perot suda di isi.hee


tgh sebok mak dan kawan kawan nye berborak,ak dan akk suda mule terase bosan.hee,then,tenampak laa kelape ni..uuu.menarik perhatian ku..
ak dan akk pe lagi.sambar kelape itu!sedap wok,dapat minum kelape segar malam malam.

makan mmg sedap,tp bile telah menternak lemak berlebihan mmg payah la mau membuang nye.adeh..seperti ak ni.suda tidak terkire yg menegor.

Mr,M : buncit laa!
Aisyah:kak lala da gemok laa.
kak ju,kak iela n cik lin : lia,dak dera ni da "membesar" ea?
mak : la,jage badan tau.

aduhh.baek anda anda semue ,ak akan berusehe untuk mengurang kan berat badan ni.dah tak nak ternak lemak.tak untung lansung.hee.
Maju la sukan untuk Negare!


1 comment:

  1. wehh mangkok!!
    tak usah ko publish kat sni gak ak mkn udang tue... haisshhh

    ReplyDelete