Thursday, February 10, 2011

Berus Gigi


berus gigi kalau bahase org puteh. Toothbrush.
bile tercakap je pasal berus gigi ni,ak terus teringat pasal berus gigi ak yg cantik molek tu.syg weyh.berus gigi amat penting tak de mereka. i'll die! hee.
dalam sebulan,bape banyak berus gigi korang ade?1,2,3 ,10?
kalau ekot kan,dalam 2 atau 3 bulan,kite da kene tukar berus gigi kan?
tp ak ni over sikit.baru sebulan,dan 3 kali ak tukar mereka.
HAHA.
bukan suke suke hati ak je nak tukar.ak bukan laa orang gedungan *org kaye*.setiap minggu nk beli berus gigi.tapi terpakse.sebab ak ni rajin bejalan,minggu ni rumah Afiqah,bwk berus gigi,tapi tertinggal kat rumah dia,balik kolej,pegi koop ,beli baru.minggu depan nye,balik rumah nenek,bawak berus gigi,tertinggal rumah nenek pulak,balik kolej,pegi koop beli lagi.minggu depan nye lagi balik rumah mak dan abah,cukai abah , mak beli berus gigi lagi canggih,tapi seperti biase tertinggal di rumah.akhirnye balik kolej,call ayu,

Cik Lala:Ayu,beli kan berus gigi,boleh?
Cik Ayu:eh?tak lawak la nadhrah,tertinggal kat mane pulak?
Cik Lala: kat rumah. HAHA .
Cik Ayu:kau ni,mmg suke kaye kan koop kan?

mmg ak suke kaye kan koop,
'sambil tangan ke dade,mate pandang ke atas'



then,mengadu dengan wawa,.

Cik lala:wa,berus gigi ak tertinggal. sobsob.
cik wawa:ish kau ni,bagos.lain kali kau gantong kau buat rantai berus gigi kau tu.

*wawa garang,uuu,takot nye.hee*

tips ak,kalau anda ni jenis macam ak,seperti nomad.erti kate lain,selalu berjalan .sile la,tolong la,tinggal kan berus gigi spare di rumah rumah yg anda sering kunjungi. atau,simpan berus gigi spare di rumah,loker, atau di mane mane tempat yg anda rase terselamat dan tak perlu lagi menguntungkan koop di kolej anda.HAHA.

eh,lupe nk bagi tau,video yg ak letak tu,gaye sindir menyindir yg sopan.HAHA.
ni yg kitorang selalu praktikan di rumah,di kolej,di kampus dan di kelas. hee.
selamat mencube.

akhir sekali.sayangi la berus gigi anda,sesungguh nye,mereka perlu kan perhatian.



No comments:

Post a Comment